Tuesday, November 25, 2008

My Top Fav Game - Diner Dash 2



Asyik-asyik cakap pasai prudential pun boring gak kan..once in a lifetime kena gak cari bende2 yg leh memantapkan diri..sperti main game lah..ntah ape ntah kemaruk main game kt umah..Diner Dash 2..huhuhuhu...kesah nye cam nie..

ako ade buat free lance IT job ( I kan org IT dedulu - godek database jer reti, yg lain tak tau k ), so happen gi kat opis membe ni, die ade CD yg bg free trial dinner dash 2 game, sonok punye sonok main smpi kerja kena buat tak terbuat..smpi minta pjm CD tue, nak main kat umah, tp bile bw umah tak leh instal plak..

tp hehhehe kebetulan ja-r (my sista) dr UTM balik, bw pen drive yg ade colection game bes2..tupp tupp ade diner dash 1, aper lagi..tido kul 3 pg lah buatnye main game..tp yg plg tak best nyer ja-r kate, "kak natrah, awak ni k'tgalan zaman lah, game nie dh lame, kwn2 ja-r sume dh bosan" takpe, drg tue budak U, blaja n main jer kerja nyer..kak natrah nie bekerja..mane leh bekerja n main ( poyoo gillerrr )

tp bes lah main game nie, nk release tensen..opsss..jgn leka sgt k...for d fact ako dah main game nie everyday almost for 2 weeks k...jgn mare yang!
p/s highly recomended for simple mind relaxing :)

5 comments:

Anonymous said...

babe.. game diner dash tu mmg best okk.. and dia ade sequels.. yg aku penah main is salon and spa.. mcm diner dash jugaklah konsep dia.. ko kene layan customer etc.

mmg addict ok main game tu.. aku main yg salon n spa tu pun trial edition.. =( kat manala nak dpt cd game yg pirate skrg nih..

Ila Natrah said...

beb, diner dash 2 nie, ako main sampai nak game over dah..bes2.. sbbnye cd yg ako kate tu, die dtg skali ngan Intel nye motherboard driver..cam bonus CD lah..

game tu free trial gak,tp,apa ako buat,ako uninstall n install balik game tue n ntah cam ane, eventough ako uninstall, bile nak main balik, die still resume kat last level yg ako stop, sbb tue ako leh main sampai level plg tinggi punye..

hehehhe..kalo ako terjumpe yg pirate nye,will let u know k..

p/s can wait for the sims 3 to release =)

Unknown said...

ila.... cuba try game jojo's fashion show...lagi addicted giler wei!

ada je pirated punye, dlm 1dvd ada byk giler game2 from yahoo game.. aku beli kat PJ14, digital mall

Little Things said...

saya tak suka main game. sebab saya kelihatan kurang pandai ketika main game. dan saya tak boleh terima kalo saya kalah.

hahahaha. bagus tak alasan saya

Ila Natrah said...

azah - ako dah abis main diner dash 2, best nyer, nanti ako cuba cari jojo fashion show tue k..kalo dlu kat upm leh cari kat mines, kl kl nie cam malas nk gi low yat, tp kalo pj ade ok gak kan.

azriana - hemmm,tak kan main pc game pun takut kalah? takpe, ia mengajar awk tuk berusaha lebih gigih =)